lördag 25 maj 2013

Vilka dagar!

Jag har de bästa vännerna man kan ha! Igår hade jag besök av en av dem på dagen. Vi gick på stan, åt lunch, drack kaffe (med kaka såklart), satt i solen, njöt av ledighet och skvallrade.
Idag tog jag och en annan av dem tåget till huvudstaden för att shoppa. Och shoppat har vi gjort! Fötterna är ömma och plånboken ganska tom, men det var det absolut värt! Nu sitter jag bara här framför datorn och orkar inget annat än att tänka på hur bra jag har det, som har så fina vänner.
Jag har haft de två bästa lediga dagarna på länge!

Tåget på ditvägen

Tåget på hemvägen

2 kommentarer:

  1. jee :) de va jätte kiva ida! svällda fötter så tusan :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo, dom va ju typ dubbelt så stora som normalt! Nästa gång ska jag absolut ha bekvämare skor på! :)

      Radera